Säljstöd – CRM

KRB:s arbete syftar till att säkerställa förutsättningar för företag att målformulera affären och få möjlighet att i det dagliga arbetet följa samtliga säljares kontakter med kunderna. Genom implementering av ett säljverktyg kommer samtliga medarbetare såväl ledning som säljande personal dagligen vara uppdaterad om vad som händer i den löpande kundkontakten.

Metod

  • Analys
  • Beskrivning affärsnyttan
  • Målformulering
  • Implementering av säljverktyg (här samverkar KRB med Haller Marketing AB)
  • Utbildning (här samverkar KRB med Haller Marketing AB)Ser fram emot en kontakt – skriv gärna några rader så återkommer jag.

    • Hem
    • Om KRB
      • Agenturuppdrag
    • Utbildningar
      • Att tala inför grupp
      • Personligt ledarskap
      • Skräddarsydda och öppna
    • Tjänster
      • Interim Management
      • Affärsmodeller
      • Styrelsekompetens
      • Säljförmedling via kontakter
      • Säljstöd – CRM
    • Referenser
    • Kontakt

    KRB Affärsutveckling

    • Hem
    • Om KRB
    • Utbildningar
    • Tjänster
    • Referenser
    • Kontakt